نگاهی به نمایشگاه “ایران استارتاپ اکسپو”


نمایشگاه “ایران استارتاپ اکسپو ” 12 الی 16 دی ماه 97 در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد همزمان با نمایشگاه ایرانکام و شهرهوشمند برگزار گردید.

در این نمایشگاه که در سالن بهار برگزار شد، تلاش های شایان توجهی در برقراری ارتباط موثر میان استارتاپ ها، سرمایه گذاران، فعالین استارتاپی و مردم انجام گرفت. همچنین فعالیت های حرفه ای اکوسیستم استارتاپی را نیز شاهد بودیم.


خلاصه برنامه به شرح زیر میباشد:

پاویون استارتاپی:
هر استارتاپ در مکانی مشخص و در پشت یک میز کسب و کار خود را به بازدیدکنندگان معرفی کرد. قالب  میزها الهام گرفته از نمایشگاه های بین المللی استارتاپی روز دنیا بوده که در جهت برقراری ارتباط موثرتر با بازدیدکننده طراحی شده است.

اتاق کنفرانس:

در کنار فضای نمایشگاهی استارتاپ  ها، مجموعه سالن های  سخنرانی ، کارگاه ها، رویداد و پنل هایی با مشارکت فعالین اکوسیستم استارتاپی در فضای کنفرانسی که در سالن بهار تعبیه شده بود، برنامه ریزی شد تا شاهد مشارکت و پویایی و انتقال تجربه کارآمد تری در این نمایشگاه باشیم.

سالن CIP:

این سالن فضایی است برای برگزاری جلسات که در اختیار استارتاپ ها قرار داده شد تا به بهترین نحو بتوانند استارتاپ خود را به مخاطبین ارائه کنند و به شیوه ای حرفه ای تر ارتباط برقرار کنند.


سالن
VIP:

یکی از مهمترین جنبه های شرکت در نمایشگاه برقراری ارتباطات خاص با مدیران بالا رتبه و مهمانان ویژه، به خصوص سرمایه گذاران است. سالن VIP  ایران استارتاپ اکسپو در فضایی حرفه ای و با تشریفات خاص این امکان را برای برگزار کنندگان فراهم آورد تا جلسات وی آی پی خود را بصورت حرفه ای و بدون چالش، ضمن استفاده از خدمات تشریفاتی با استانداردهای بین المللی در این فضا برگزار کنند.

شرح فعالیت های فضای استیج:

مجموعه برنامه های اجرا شده در استیج ایران استارتاپ اکسپو از تاریخ 12 الی 16 دی ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد، سالن بهار در سه دسته به شرح زیر است :

– برگزاری کارگاه های کاربردی

-برگزاری سخنرانی های تخصصی

-پنل های استارتاپی

-ارایه استارتاپ ها


در این برنامه از متخصصان، مدرسان و کارآفرینان برتر جهت انتقال تجربه خود در حوزه های مختلف مرتبط با کارآفرینی دعوت شد. کارگاه هایی با موضوعات تجربه کاربری، MVP ، ارتباط با صنعت استارتاپ ها و دیجیتال مارکتینگ، درصد بالایی از نیاز های استارتاپ ها را مورد پوشش قرار داد.

از پرمخاطب ترین برنامه های نمایشگاه  می‌توان به پنل ها اشاره کرد که با حضور افراد تاثیرگذار اکوسیستم کارافرینی در موضوعات مختلف برگزار شد.

در این پنل ها موضوعات گوناگونی از قبیل پیدا کردن هم تیمی و هم بنیانگذار تا گرفتن سرمایه و مسایل حقوقی استارتاپ ها و کسب و کارها مورد بررسی قرار گرفت.

در این پنل ها نماینده  شتابدهنده، استارتاپ های رشد یافته حوزه های مختلف، اتاق بازرگانی و صندوق ها شکوفایی و پارک علم وفناوری گرد هم آمدند تا  در مورد راهکارها و تجربیات خود صحبت کنند.

اطلاع رسانی :

اطلاع رسانی و پوشش خبری تمامی این برنامه ها از طریق کانال رسمی اینستاگرام ایران استارتاپ اکسپو سایت  Iranstartupexpo و کانال های رسانه خبرسان، رسانه صبح امروز و همینطور در سایر رسانه های محلی استارتاپی با هشتگ” Iranstx# ” اشتراگ گذاری شده است.

تاریخ انتشار:2019/01/31
بازدید :34

مقالات مرتبط با نگاهی به نمایشگاه “ایران استارتاپ اکسپو”

بدون دیدگاه برای پست " نگاهی به نمایشگاه “ایران استارتاپ اکسپو” "

نظر خود را در مورد این پست برای ما بنویسید