گزارش کامل رویداد تکرانچ2018

رویداد تک کرانچ آلمان TechCrunch Disrupt 2018

رویداد  Techcrunch Disrupt  یکی از مهمترین رویداد های استارت آپی دنیاست که هر سال در  مراکز گردهمایی استارت آپ های دنیا برگزار می‌شود. شهرهای سانفرانسیسکو، نیویورک، برلین و لندن از جمله شهرهایی هستند که سالانه میزبان هزاران استارت آپِ نوآور، متخصصان، سرمایه گذاران و علاقمندان به حوزه تکنولوژی در این رویداد هستند.

این رویداد شامل بخش های مختلفی از جمله سخنرانی، کارگاه های آموزشی و مسابقه معروف Techcrunch Battlefield میباشد.

 سخنرانی و کارگاه های آموزشی:

سخرانان Disrupt همواره از بین بهترین و تاثیرگذارترین فعالان حوزه استارت آپ ها و تکنولوژی بوده اند. افرادی مثل دارا خسروشاهی مدیرعامل ایرانی الاصل UBER، بن هوروویتز مدیر شرکت سرمایه گذاری معروف اندرسن هوروویتز، درو هاستن مدیرعامل و بنیانگذار DropBox، اریک رایس نویسنده کتاب The Lean Startup از جمله سخنرانان حاضر در برنامه  Techcrunch Disrupt  امسال در سانفرانسیسکو بوده اند.

مسابقه Battlefield :

مهمترین مسابقه استارت آپ ها در دنیا که برنده های آن همواره شانس جذب شدن توسط بهترین و موفقترین سرمایه گذاران دنیا را دارند. بهترین استارت آپ های نوپا هر سال پس از عبور از چندین فیلتر برای شرکت در این مسابقه انتخاب می‌شوند. سپس در حضور هیات داورانِ تشکیل شده ازشاخصترین چهره های دنیای استارت آپی ایده های خود را ارائه می‌کنند و پس از طی چند مرحله، تیم اول برنده‌ی جایزه پنجاه هزار دلاری می‌شود. از جمله تیم هایی که در گذشته در این مسابقه برنده شده اند میتوان به Drop box، Vurb و Yammer  اشاره کرد.

2 500x308 - گزارش کامل رویداد تکرانچ2018

 شبکه سازی:

شاید مهمترین دستاورد این رویداد گردآوری بهترین ها زیر یک سقف باشد. تمامی حاضرین، استارت آپ ها و سرمایه گذاران می‌توانند با دستررسی به یک اپلیکیشن به صورت هوشمند با یکدیگر مرتبط شده و شانس خود را برای گسترش شبکه خود تیم سازی با بهترین ها امتحان کنند.

تیم خبرسان برای اولین بار در ایران، امسال اقدام به پوشش خبری زنده و کامل مراسم مهم و بزرگ Techcrunch Disrupt Berlin کرده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید …

نمایش ویدئو  کامل گزارش تکرانچ 2018

12 500x351 - گزارش کامل رویداد تکرانچ2018
  • گزارش روز اول رویداد TC Disrupt

سالن رویداد تک کرانچ شامل 4 بخش است،در سالن اصلی (main stage)  یک بخش مربوط به میتینگ ها و ملاقات است که افراد مختلف به صحبت نشسته‌اند، بخش دیگر جایگاه سخنرانان اصلی است که برای سخنرانی های خود آماده می‌شوند و در سالن اصلی قسمت پر هیجان هم قسمتی است که استارت آپ های شرکت کرده در مسابقه، آنجا حضور دارند و با شروع مسابقه به نوبت طرح های خود را ارائه می‌دهند. و سالن دوم (next stage) بخشی برای سایر سخنرانی ها است که استارتاپ ها با مدیران و صاحبان شرکت های دیگر از نزدیک ملاقات کرده و سخنرانان به گفتوگو های موثر و انتقال تجربیات می‌پردازند.

در حاشیه رویداد: خاص ترین اتوموبیل دنیا

در حاشیه رویداد تک کرانچ یکی از استارت آپ ها را می‌بینیم که محصول اش اولین و تنها اتوموبیل مسابقه ای تماماً اتوماتیک و هوشمند در دنیاست که بدون هیچگونه دخالت انسان می‌تواند در پیست مسابقه دهد.

3 500x299 - گزارش کامل رویداد تکرانچ2018

رقابت استارتاپ ها :

مسابقه شروع شد، استارت آپ ها در مرحله ارائه هستند و به نوبت خودشون و ایده هاشون رو معرفی میکنند و بعد سوالات و ابهامات داوران حاضر رو پاسخ میدهند. روز اول تعداد زیادی ارائه داریم و از بین اینها روز بعد فینالیست ها مشخص می‌شوند و در مرحله نهاییاستارتاپ اول برنده جایزه 50,000 دلاری می‌شود.

5 500x308 - گزارش کامل رویداد تکرانچ2018

پنل های سخنرانی :

سوفی هیل، بنیانگذار و مدیر عامل THREADS است، با یک هدف بزرگ یعنی پیشگام ترین تجربه ی خرید لوکس در جهان.خرید با استفاده از سیستم های شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان.

9 500x309 - گزارش کامل رویداد تکرانچ2018

سوفی یک کسب و کار مدرن، جهانی و مولتی میلیون دلاری ایجاد کرده . همچنین در حال تنظیم قواعدی برای سبک جدید خرید با نام chat commerce است.

در حال حاضر threads  عضو یکی از صد شرکت با بیشترین میزان رشد در انگلستان نیز هست.

پنل سخنرانی : چالش های بلاکچین و کریپتو کارنسی

10 500x309 - گزارش کامل رویداد تکرانچ2018
تاریخ انتشار:2019/02/19
بازدید :10

برچسب ها

مقالات مرتبط با گزارش کامل رویداد تکرانچ2018

مقاله مرطبتی با این پست پیدا نشد

بدون دیدگاه برای پست " گزارش کامل رویداد تکرانچ2018 "

نظر خود را در مورد این پست برای ما بنویسید